Gyakran Ismételt Kérdések

Ha bármilyen kérdésed merült fel a webáruház böngészése közben, kérjük, nézd át az itt leírtakat!

A menüsorban kattints a Termékek menüpontra majd a vásárlói felületen válaszd ki azt a termékkategóriát, amelyből rendelni szeretnél. Ekkor megnyílik a vásárlói felület és ezzel el is indítod a vásárlási folyamatot.

Kattints a kiválasztott termékre és a rövid leírás alatti legördülő menüből válassz kiszerelést vagy méretet.

Ha ezt megtetted, kiválaszthatod, hogy hány darabot szeretnél rendelni az adott termékből, az alapértelmezett darabszám 1, de ezt módosíthatod.

Ha ezzel is megvagy, akkor kattints a “Kosárba teszem” gombra, és a termék/ek máris a virtuális kosaradba kerülnek.

A vásárlás folytatásához kattints újra a Termékek menüpontra.

Kosarad tartalmát a jobb felső sarokban találod, amelyre rákattintva megnézheted, hogy pontosan milyen termékek kerültek általad kiválasztásra. Ezeket még a rendelés leadása előtt itt is módosíthatod, a sor elején lévő piros x-el törölheted az adott terméket, de akár annak darabszámán is változtathatsz. FONTOS, hogy miután elvégezted az esetleges módosításokat, kattints a “Kosár frissítése” gombra.

Lejjebb görgetve találod az összesítőt, melyben a szállításnál az adataid megadásával kikalkulálhatod a szállítási és csomagolási díjakat.

A számodra megfelelő szállítási mód kiválasztását követően kattints a “Tovább a pénztárhoz” gombra.

A megjelenő adatlapon megadott adatok pontosságára kérlek, nagyon figyelj! Az adatlapot hiánytalanul és figyelmesen töltsd ki, mert a kiszállítás folyamán is az itt megadott adatokat adjuk át a futárszolgálat számára.

Ezt követően pedig nincs más dolgot, mint a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva rendelésed rögzíteni.

Regisztrálnod nem szükséges, viszont visszatérő vásárlóként ajánlott, hiszen akkor nem kell minden egyes alkalommal kitöltened a szállítási adatlapot.

Ezek az adatok automatikusan hozzá vannak rendelve a fiókodhoz, így azt csak akkor szükséges módosítani, ha valamilyen változás történik.

De ha nem szeretnél felhasználói fiókot, akkor sincs semmi probléma, viszont ebben az esetben is szükséges a szállítási adatlap kitöltése!

Felhasználói fiók létrehozásához kattints a legfelső menüsor “Fiókom” menüpontjára.

Ha még nincs felhasználói fiókod, a Regisztráció címsor alatti adattáblázaton szükséges megadnod a felhsználónevedet, az e-mail címedet és az általad meghatározott jelszót. Fontos, hogy olyan jelszót válassz, amit senki nem ismer rajtad kívül!

Ha elolvastad és elfogadtad az adatkezelési tájékoztatót, kattints a “Regisztráció” gombra.

A felület egyből belép a létrehozott fiókodba, és megjelenik a Vezérlőpult, amelynek bal oldali menüjében megtekinthetők a legutóbbi rendelések, beállíthatók és módosíthatók a számlázási és szállítási címek, továbbá szerkeszthető a jelszó, valamint az egyéb fiókadatok.

A megrendeléseket GLS Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között.

Az általad megrendelt termékeket a fizetési módtól függően tudjuk számodra megküldeni.

Banki átutalás esetén a megrendelt termékek ellenértékének számlánkra történő jóváírása után 1 – 7 napos határidővel vállaljuk csomagod átadását a futárnak. Ennek megtörténtét e-mailben jelezzük, mintahogyan a várható szállítási napról is tájékoztatni fogunk. A futárszolgálat általában a felvétel utáni munkanapon megkísérli a kiszállítást.
Utánvétes fizetés esetén a rendelés beérkezését követően meg is kezdjük annak összekészítését. A csomagot 1-7 napos határidővel adjuk át a futárszolgálatnak. Ennek megtörténtét e-mailben jelezzük, mintahogyan a várható szállítási napról is tájékoztatni fogunk. A futárszolgálat általában a felvétel utáni munkanapon megkísérli a kiszállítást.
Természetesen törekszünk arra, hogy a megrendelt termékek mihamarabb kis kedvencednél lehessenek!

Javasoljuk, hogy mindenképp olyan címre kérd a csomagot, ahol akár helyetted is át tudja venni valaki, elkerülve ezzel az esetleges későbbi kellemetlenségeket.

Felhívjuk figyelmedet, hogy hétvégén és hivatalos munkaszüneti illetve ünnepnapokon sajnos nem áll módunkban szállítani!

Jelenleg kétféle fizetési mód közül tudsz választani:

 

Előre utalás
A megrendelt termékek vételárát és az esetleges járulékos költségeket (amelyek minden esetben feltüntetésre kerülnek a megrendeléskor) a megrendelés elküldését követően egy visszaigazóló e-mail alapján előre történő átutalással teljesítheted. Ezen lehetőség választása során a megrendelt termékek összekészítését a fizetendő összeg számlánkra történő jóváírását követően tudjuk megkezdeni.

Utalási információk:
Juhász-Dóra Tamásné e.v.
OTP Bank: 11773425-00234665
A “közlemény/megjegyzés” rovatba kérlek mindenképpen tűntesd fel a megrendelésed számát!

 

Utánvét
A csomagok/termékek vásárlásakor a vételárat utánvételes fizetési móddal is rendezheted. Ez esetben a fizetés a csomag átvételekor a futárnál végezhető készpénzben, vagy bankkártyával.
Utánvétes fizetési módnál Webáruházunk kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során, a weboldalon tájékoztatunk. Webáruházunk utánvét-kezelési költsége bruttó 400 Ft.

A megrendeléseket GLS Csomag-Logisztikai Kft. futárszolgálat szállítja házhoz, jellemzően hétköznaponként 8 és 17 óra között.
A csomag érkezéséről és a szállítás részleteiről a szállítás előtt minden esetben tájékoztatjuk Vásárlóinkat!

A MyPetBox egy gyedülálló és egyedi meglepetés doboz kutyáknak, kifejezetten kedvencedre szabva!

Képzelj el egy dobozt, ami tele van mindenféle finom jutalomfalattal, snack-kel és csemegével, jó minőségű játékkal, kozmetikumokkal és hasznos kiegészítőkkel. Olyan egyedi meglepetés dobozokat készítünk, melyeknek legapróbb részlete is passzol kedvencedhez. A kutyusod garantáltan imádni fogja a doboza tartalmát!

Csomagjaink hónapról hónapra új meglepetéseket tartalmaznak, amelyekhez kiemelt figyelemmel válogatjuk össze a legjobb minőségű játékokat, kiegészítőket és falatokat.

Több féle összeállításból választhatsz, egyedi tartalommal és prémium minőségben!

A dobozok méretük függvényében tartalmaznak jutalom falatokat, snack-eket, csemegéket, játékokat, kozmetikumokat és kiegészítőket.

Részletesebb leírást a dobozok alatt találsz!

Mivel a meglepetés lényege pontosan az, hogy ne tudd előre, mi fog érkezni, ezt az információt titokban tartjuk.

Csomagjaink hónapról hónapra új meglepetéseket tartalmaznak, amelyekhez kiemelt figyelemmel válogatjuk össze a legjobb minőségű játékokat, kiegészítőket és falatokat.

Természetesen, amennyiben valamilyen különleges kívánságod lenne, jelezd felénk és lehetőségeinkhez mérten igyekszünk teljesíteni azt!

Meglepetés dobozaink egyik erőssége az egyediség, hiszen annak tartalmát a Te kutyusodhoz igazítjuk.

Ezt csak akkor tudjuk hatékonyan megtenni, ha pontosan ismerjük Őt.

Rendkívül fontos számunkra, hogy valóban egyedi dobozokat állíthassunk össze kedvencednek, ezért arra kérünk, hogy a megrendelés leadásakor minden információt írj meg nekünk kedvencedről (pl.: neme, kora, fajtája, súlya, kedvenc játéka, esetleg allergiája.)

Ezen adatok bekérésére egy külön űrlapot alkottunk meg, amelyet a rendelés rögzítése előtt a szállítási és számlázási adataiddal egyidejűleg tudsz kitölteni.

Kérjük, hogy ügyelj az adatok pontosságára!

Bármilyen érzékenységben is szenved kedvenced, mi neki is megpróbálunk egy számára megfelelő meglepetés dobozt összeállítani.

Arra kérünk, hogy ha kiválasztottad kedvenced meglepi dobozát, a megrendelési felületen (a kutyusod adatainak bekérésére szolgáló adatlap megjegyzés rovatába) mindenképp írd meg nekünk, hogy milyen allergiától szenved. Így mi a lehetőségeinkhez mérten, maximális odafigyeléssel állítjuk össze kedvenced legmegfelelőbb meglepetés dobozát, természetesen felár nélkül.

Amennyiben nem vagy megelégedve a termékekkel, természetesen lehetőséget biztosítunk a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerint előírt 14 napon belüli visszaküldésre. Az erre vonatkozó részletes feltételeket az ÁSzF-ben olvashatod.